INFORMATIE OVER HET PLAATSEN VAN JE BESTELLING

Bestellen & Betalen


Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je hebt geen account nodig om te kunnen bestellen. Het voordeel van een account is dat je eerdere bestellingen kunt inzien en dat je bij het plaatsen van een bestelling niet iedere keer opnieuw je gegevens hoeft in te vullen.

Welke maat moet ik bestellen?
Onze producten hebben dezelfde maatvoering als de meeste andere merken. Je kunt dus de maat aanhouden die je doorgaans ook hebt. In geval van twijfel raadpleeg onze maattabel. Bij twijfel kies voor een maatje groter.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken om mijn aankoop te doen?
Betalingen kunnen worden voldaan met iDeal, PayPal, Creditcard en Bancontact.

Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik mijn bestelling correct heb geplaatst?
Zodra de bestelling is geplaatst ontvang je een bevestiging in je e-mail. Hierin vind je een overzicht van je bestelling, het bestelnummer en de datum van bestellen. We merken dat de bevestiging soms in je spam-map belandt. Check daarom ook altijd je spam-map van je email.

Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als ik al heb besteld?
Nee dit is helaas niet mogelijk. Nadat je de bestelling hebt afgerond, wordt deze direct klaargemaakt voor verzending. Mocht je nog een ander product willen bestellen dan kan je een nieuwe bestelling  plaatsen. Neem contact op met onze klantenservice (bestel@littlelabel.nl), je ontvangt dan een code voor gratis verzenden zodat je niet dubbel verzendkosten hoeft te betalen.

Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst, wat nu?
Neem in dat geval contact op met de klantenservice op via e-mail: bestel@littlelabel.nl. Mocht de bestelling niet meer aangepast kunnen worden dan kun je na ontvangt een retour aanmaken en de producten omruilen/retour sturen.

INFORMATIE OVER DE BEZORGING VAN JE BESTELLING

Verzending & Bezorging


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Bestellingen worden dagelijks verzonden. Als je van maandag tot en met vrijdag voor 22:00 uur hebt besteld, verzenden we je bestelling dezelfde dag nog. Binnen Nederland leveren we de volgende werkdag. De geschatte levertijd naar België is 1 tot 3 werkdagen. 

Wie bezorgt mijn bestelling?
De bestelling wordt binnen Nederland en België verzonden en aangeboden door PostNL of DHL.

Hoeveel betaal ik voor de verzending?
De kosten voor verzenden binnen Nederland en België zijn €3,95. Bestel je voor €60,- of meer? Dan betalen wij de verzendkosten voor je. Kijk hier voor het complete overzicht van internationale verzendkosten.

Waar is mijn bestelling?
Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met een track & trace code. Heb je deze niet ontvangen of kun je de bestelling niet traceren? Neem in dat geval contact op met de klantenservice.

INFORMATIE OVER RUILEN OF RETOURNEREN VAN JE ARTIKELEN

Ruilen & Retourneren


Hoe kan ik een product retourneren?
Je kunt via deze pagina eenvoudig een retourzending aanmaken. Meld hier je retour aan en download het retourlabel. Afrekenen van het retourlabel gaat eenvoudig in onze online portal. Pak de items die je retour wilt sturen zorgvuldig in, breng jouw pakketje naar een pakketpunt en bewaar je track & trace code goed.

Wat is de retourtermijn?
Dit is in principe 60 dagen na aankoop. Mochten er redenen zijn dat deze termijn verstreken is, neem dan contact op met de klantenservice. Samen met jou zal er gezocht worden naar een passende oplossing.

Hoe kan ik een product omruilen voor een ander product?
Wij kunnen je artikelen niet automatisch omruilen. Je kan je bestelde artikel(en) retourneren en online het gewenste artikel opnieuw bestellen. Bij het doorlopen van het retourproces ontvang je een code waarmee er bij je ruil-bestelling geen verzendkosten in rekening worden gebracht.

Zijn er kosten voor omruilen of retourneren?
De kosten die je maakt voor het terugsturen van producten zijn voor eigen rekening. Je kan tegen een scherp tarief een verzendlabel op onze website aanschaffen. De kosten voor het verzenden van je vervangende producten nemen wij voor onze rekening d.m.v. een code voor gratis verzending.

Wanneer kan ik de terugbetaling voor mijn geretourneerd product verwachten?
Het kan tot 30 dagen duren voordat de terugbetaling te zien is op jouw rekening.

 

INFORMATIE OVER JE ACCOUNT BIJ ONS

Mijn Account


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik bovenaan de pagina op inloggen Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op wachtwoord vergeten. Vul je e-mailadres in en klik op nieuw wachtwoord opvragen. Je ontvangt vervolgens een e-mail met een link om je wachtwoord aan te passen.

Hoe kan ik mijn gegevens, wachtwoord of email wijzigen?
Log in met je e-mailadres en huidige wachtwoord. Je komt terecht in jouw persoonlijke dashboard. Klik vervolgens op accountgegevens of adresboek om jouw gegevens aan te passen.

OVERIGE VEELGESTELDE VRAGEN

DIVERS


Wat is de garantietermijn?
Dit is afhankelijk van de leeftijd en verzorging van het product. Neem in geval van een klacht contact op met de klantenservice. Samen met jou zal er gezocht worden naar een passende oplossing.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
In dat geval kun je contact opnemen met de klantenservice met vermelding van het probleem en je ordernummer. De klantenservice neemt je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Ik heb een kortingscode of giftcardcode ontvangen, hoe gebruik ik deze?
Op de afrekenpagina vind je onder het kopje betaalmethode een veld voor een kortingscode of giftcardcode. Vul de code in en klik op korting toepassen.

Wat zijn de wasvoorschriften van jullie producten?
De wasvoorschriften van de verschillende producten vind je hier.

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
Onderaan in iedere nieuwsbrief vind je afmelden. Via deze link kun je jezelf afmelden voor de nieuwsbrief.

Hebben jullie ook kado-verpakkingen of cadeau-kaartjes?
In de webshop kan je een kado-verpakking kopen. Helaas kunnen wij het kadootje niet voor je inpakken. Momenteel is het niet mogelijk een persoonlijke tekst bij je (kado)bestelling toe te voegen.

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Je kunt ons bereiken via:
Ons klantenservice team beantwoordt graag al je vragen van maandag t/m vrijdag 09.00u tot 18.00u.
We reageren snel op je mail naar bestel@littlelabel.nl. Voor dringende zaken kan je ons ook telefonisch bereiken of een whatsapp bericht sturen.

e-mail customer service: bestel@littlelabel.nl
whatsapp en telefoon: +31 (0) 6129 13 882

your daily dose of softness

Heading

tekst